۰
وقتي عرصه براي فعاليت سوداگران مرگ تنگ مي شود؛

کشف بيش از ۶۴۰ كيلوگرم مواد مخدر در درگیری پلیس با سوداگران مرگ در خاش/ تشدید برخورد با قاچاقچیان در جنوب شرق كشور + تصاوير

فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، بيش از 640 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و هروئين توسط ماموران انتظامی این شهرستان کشف شد.
کشف بيش از ۶۴۰ كيلوگرم مواد مخدر در درگیری پلیس با سوداگران مرگ در خاش/ تشدید برخورد با قاچاقچیان در جنوب شرق كشور + تصاوير
سرهنگ غلامرضا اربابی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد:‌ در اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی و همچنین مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مأموران انتظامی این شهرستان در پي كسب خبري مبني بر جابجایی مقادير بسیار زیادی مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در مناطق كوهستاني شهرستان خاش، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و سریعاً وارد عملیات شدند.
 
وي بيان كرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، خودروهاي حامل مواد شناسایی و ماموران در مسير راه سوداگران مرگ کمین زدند كه قاچاقچيان و سرنشينان خودروها به محض مشاهده ماموران، به سمت آنها تیراندازی کردند و با ماموران به صورت مسلحانه درگیر شدند.
 
سرهنگ اربابي خاطرنشان كرد: با توجه به آتش شدید یگان های عملیاتی نيروهاي انتظامي شهرستان خاش، قاچاقچیان عرصه را برخود تنگ دیدند، مواد مخدر را بر جای گذاشتن و به آن سوی مرز متواری شدند.
 
وي با بيان اينكه قاچاقچيان قصد داشتند اين محموله مواد مخدر را به استان هاي مركزي كشور منتقل كنند، اذعان كرد: در بازرسی از خودروی قاچاقچیان 480 کیلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف و ضبط شد.
 
سرهنگ اربابي همچنين از عمليات موفقيت آميز ديگري خبر داد و گفت: در پي كسب گزارشات مردمي، بيش از 11 کيلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع هروئين و يک قبضه اسلحه کلاش به همراه مهمات كشف و دو عامل تهيه و توزيع مواد مخدر دستگير شدند.
 
وي با اشاره به ساير عمليات ها و كشفيات مواد مخدر در چند روز اخير، خاطرنشان كرد: در چندروز اخير 150 کيلوگرم ترياک در درگيري مسلحانه با سوداگران مرگ كشف و خودروي قاچاقچيان نيز توقيف شد.
 
فرمانده انتظامي شهرستان خاش همچنين از دستگیری دو سارق سیم و کابل برق خبر داد و گفت: ماموران انتظامی پاسگاه "دهپابید" در حال گشت زنی بودند كه  دو نفر سارق حين سرقت سيم و كابل برق را مشاهده مي كنند و پس از دستگيري و اعتراف سارقان، از مخفيگاه آنان مقاديري سيم هاي برق مسروقه به ارزش 60 ميليون ريال را كشف كردند.
 
وي با تاكيد بر اينكه پليس هرگز به قاچاقچيان و سارقان اجازه جولان نخواهد داد، خاطرنشان كرد: يكي از مهمترين و اساسي ترين ماموريت هاي پليس، مبارزه با حمل و نگهداري مواد مخدر است كه در اين مورد، خوشبختانه مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ تاثیرات بسیار مثبتی داشته و بدون شک روند این مبارزه جامعه را در مقابل آسیبها بیمه می کند.
 
سرهنگ اربابي اذعان كرد: شهرستان خاش به جهت نزديكي با كشور پاكستان همواره مورد توجه قاچاقچيان جهت تردد مواد مخدر است و اميدواريم با همت و تلاش ماموران نيروي انتظامي نقاط آسيب پذير جامعه شناسايي و قاچاقچيان دستگير و تهديدها به فرصت ها جهت توسعه منطقه تبديل شود.
 
فرمانده انتظامی شهرستان خاش با بيان اينكه شهروندان در مقابله با پديده قاچاق و حمل مواد مخدر نقش مهمي دارند، اظهار كرد: شهروندان مي توانند هرگونه ناهنجاري و موارد حساس و مشكوك را از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب: 435937
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *