۰
وحشت تردد در جاده هاي سيستان و بلوچستان؛

جان مردم؛ قربانی بی‌تدبیری مسئولان/ كشته و مجروح شدن ۱۳ نفر در حوادث ترافیکی ۲۴ ساعت گذشته در جاده هاي "مرگ" سيستان و بلوچستان + تصاوير

توسعه راههای سيستان و بلوچستان همواره در صدر مطالبات و درخواست هاي مردم است، چرا که آمار کشته ها و زخمی ها در محورهای مواصلاتی روز به روز افزايش پيدا ميكند و این در حالی است که وعده ها در خصوص استانداردسازي در این محورها همچنان ادامه دارد و روزانه بسياري از هموطنان به دلیل نبود استانداردهای فنی مناسب و انحراف خودروها در جاده هاي مرگ اين استان قرباني به تدبيري مسئولان مي شوند.
جان مردم؛ قربانی بی‌تدبیری مسئولان/ كشته و مجروح شدن ۱۳ نفر در حوادث ترافیکی ۲۴ ساعت گذشته در جاده هاي "مرگ" سيستان و بلوچستان   + تصاوير
عليرضا سرگزي مسئول فوريت هاي پزشكي شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: بر اثر برخورد یک دستگاه پژو 405 با پرايد در کیلومتر 30 محور خاش به ايرانشهر(دوراهی ایرندگان) يك نفر در سر صحنه جان خود را از دست داد و 4 نفر نيز مجروح شدند.
 
وي با بيان اينكه در این حادثه بلافاصله نیروهای امداد و نجات اورژانس جاده‌ای خاش  به محل حادثه اعزام شدند، تصريح كرد: 2 آمبولانس پايگاه ثابت دوراهي ايرندگان و پايگاه ثابت سه راهي خاش مجروحين را به بيمارستان امام خميني(ره) خاش منتقل كردند كه حال مصدومين وخيم گزارش شده است.
 
سرگزي همچنين از برخورد موتور سيكلت با يك خودرو تويوتا حامل مواد سوختي قاچاق در محور حق آباد به روستاي پسكوه خبر داد و گفت: در اين حادثه دو راكب موتورسيكلت مجروح شدند و خودرويي كه با آنها برخورد كرده بود به دليل حمل مواد سوختي قاچاق، قبل از رسيدن نيروهاي امدادي اورژانس متواري شد.
 
وي ادامه داد: در اين حادثه يك آمبولانس اورژانس جاده اي دشت رباط به محل اعزام و مجروحين را به بيمارستان منتقل كرد كه متاسفانه حال راكبين موتور سيكلت بسيار وخيم گزارش شده است.
 
مسئول فوريت هاي پزشكي شهرستان خاش با بيان اينكه 24 ساعت گذشته يكي از روزهاي پرحادثه براي شهرستان خاش بوده است، اذعان كرد: همچنين بر اثر برخورد يك دستگاه تويوتا با پرايد در محور دهستان سنگان به خاش 5 نفر مجروح شدند كه توسط 2 آمبولانس و ماشين هاي شخصي به بيمارستان منتقل شدند.
 
وي با اشاره به حادثه ديگري در کیلومتر 50 محور سراوان به خاش، گفت: در اين حادثه متاسفانه بر اثر برخورد 2 دستگاه تويوتا حامل شترهاي قاچاق با يكديگر برخورد كرده كه يك نفر در سر صحنه جان خود را از داد و همچنين در اين محور براثر واژگوني يك دستگاه سواري كيا سه نفر كشته و سه نفر مجروح شدند.
 
سرگزي اظهار كرد: نيروهاي امداد و نجات اورژانس شهرستان خاش در هر ساعت از شبانه روز هميشه در جهت خدمات رساني به حادثه ديدگان در كمترين زمان ممكن در محل وقوع حادثه حاضر مي شوند و درمان هاي اوليه را انجام و مصدومين را به مراكز درماني منتقل مي كنند.
 

.

.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 435936
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *