۰
شهردار خاش خبر داد؛

150 هزار متر مربع از معابر و خیابان‌های سطح شهر خاش آسفالت شد/ خیابان هایی که بعد از 30 سال رنگ آسفالت به خود گرفتند

شهردار خاش گفت: 150 هزار متر مربع از معابر و خیابان‌های سطح اين شهر آسفالت شد كه این میزان نسبت به سال هاي گذشته 100 درصد افزايش داشته است.
150 هزار متر مربع از معابر و خیابان‌های سطح شهر خاش آسفالت شد/ خیابان هایی که بعد از 30 سال رنگ آسفالت به خود گرفتند
عبدالمجيد تمنداني در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما اظهار كرد: نهضت آسفالت معابر محلات خاش از ماه هاي اوليه سال 95 كليد خورده و تاكنون بيش از 150 هزار متر مربع آسفالت در برخي از محلات انجام شده است.
 
وي با بيان اينكه شهرداري خاش از تمامي فرصت ها جهت عمران و آباداني شهر خاش استفاده مي كند، گفت: رعايت استانداردها و كيفيت آسفالت معابر تاثيربسزايي در روانسازي ترافيك شهري دارد و يكي از اولويت هاي شهرداري خاش رسيدگي به وضعيت آسفالت سطح اين شهر است.
 
تمنداني بيان كرد: متاسفانه آسفالت فرسوده برخي از معابر اصلي و قدمت 30 ساله آن معضلي براي شهروندان شده و باتوجه به مطالبات و درخواست هاي مستمر و مكرر شهروندان خاشي، امسال تنها اولويت شهرداري در حوزه روكش آسفالت معابر شهرستان بود تا بتوانيم به خواسته هاي ديرينه مردم پاسخ دهيم.
 
وي خاطرنشان كرد: شهرداري خاش با رعايت عدالت، معابر 12 محله بزرگ از جمله ناصرآباد، خليل آباد، اسلام آباد، حيدرآباد، محمد آباد و آبترش را آسفالت مي كند.
 
شهردار خاش با بيان اينكه در راستاي مطالبات مردمي تا پايان سال بيشترمعابر شهرخاش آسفالت خواهد شد، گفت: معابر محله قلندرزهي ها، خيابان مولوي، حدفاصل ميدان سيمان، خيابان نيكبخت، رودکی جنب سبزی فروش ها، امام بخش و بسياري از معابر ديگر آسفالت شده كه رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته است.
 

 
وي با بيان اينكه كار زيرسازي و آماده سازي خيابان هاي مقابل باسكول ابراهيمي و سرداران بلوچ نيز در حال انجام است، تصريح كرد: براي اجراي اين پروژه ها افزون بر 25 ميليارد ريال هزينه شده است كه امیدواریم بتوانیم آنچه شایسته و در شان مردم فرهنگ دوست شهرستان خاش است را با خدمت مضاعف خرسند و خوشحال كنيم چرا که رضایت خداوند در رضایت خلق اوست و مردم می‎توانند درصورت درخواست آسفالت معابر خاص، به صورت مکتوب به شهرداری ارائه کنند.
 
تمنداني خاطرنشان كرد: يكي از مشكلات آسفالت، تامين قير مورد نياز است و علي رغم اينكه شهرداري خاش كارخانه توليد آسفالت نيز دارد اما متاسفانه تهيه قير نيازمند هزينه است كه لازم است استاندار و نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس در اين خصوص مساعدت كنند.
 
وي با انتقاد از برخي از دستگاه ها و ادارات در جهت تخريب آسفالت و عدم هماهنگي با شهرداري، افزود: متاسفانه به دليل ناهماهنگي بين برخي ادارات سبب شده تا آسفالت هاي جديد براي پروژه ها تخريب شود و بسياري از منابع مديريت شهري اسراف شود.
 
شهردار خاش با قدرداني از سعي و تلاش تيم مديريت شهري، گفت: امسال نيز مجموعه شهرداري خاش با تلاش و همت خود براي عمران و آباداني شهر تلاش كردند تا مانند هميشه شهرخاش در سطح استان به خوبي بدرخشد و به نيازها و مطالبات مردمي پاسخ داده شود.
 

 
وي از احداث ميدان پرستار در شهرستان خاش خبر داد و گفت: میدان پرستار واقع در خیابان امام خمینی و جنب کلنیک بیمارستان امام خمینی با اختصاص اعتباری بالغ بر  ۳۰۰ میلیون ریال در دستور کار شهرداری قرار گرفت.
 
تمنداني همچنين از نامگذاری خیابانی به نام "نورمحمد زابد"  خبر داد و اذعان كرد: یک خیابان در شهر خاش به نام "نورمحمد زابد" فرمانده عشایر بلوچ در مبارز با قشون انگلیس در دره نالک، در هفتصد و سومین جلسه شورای شهر، توسط شورای شهر خاش نامگذاری و تصويب شد.
 
وي ديدار شهردار خاش با شهرداران زهک، منطقه ۴ زاهدان و سوران، بازدید دانش آموزان از گل خانه شهرداری و آشنایی با فعالیت این گلخانه، تجليل از پرسنل سخت کوش شورای اسلامی شهر و شهرداری خاش در گرامی داشت هفته ثبت احوال، جلسه مالکین زمین های جنب فرمانداری با شهردار، جلسه شهردار با مسولین دوایر شهرداری و جلسه شهردار خاش با مدیریت  بانک انصار را از مهمترين برنامه هاي شهرداري خاش در هفته هاي اخير برشمرد.
 

 
وي اظهار كرد: همچنين تاكنون 3 حقوق عقب مانده كارگران شهرداري به حساب آن ها واريز شده و به زودي كليه مطالبات گذشته كارگران پرداخت خواهد شد.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب: 435922
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *