۰
۱
قرارداد بلندمدت سه ماهه برای سرمربی آلمانی!

زمزمه تغییرات زیر سبد تیم ملی/ بائرمن با بسکتبال ایران می‌ماند؟

پیشنهادها به سرمربی تیم ملی بسکتبال در آلمان و خبرهایی مبنی توافق با این مربی، ادمه کار او در ایران را تحت‌الشعاع قرار داده است.
زمزمه تغییرات زیر سبد تیم ملی/ بائرمن با بسکتبال ایران می‌ماند؟
به گزارش سرویس ورزشی تفتان ما،«درک بائرمن با یک تیم آلمانی قرارداد بست و قرار است در بوندس لیگا به مربیگری ادامه دهد.» این خبری بود که روز گذشته منتشر شد تا یک بار دیگر حرف از رفتن او از بسکتبال ایران باشد. سال گذشته و پس از قهرمانی آسیا هم در حالی که قرار بود بائرمن با ایران ادامه همکاری دهد، یک سایت روسی خبر از توافق با بائرمن داد، اما خیلی زود این موضوع تکذیب شد و این مربی به ایران بازگشت.
بائرمن این روزها در آلمان به سر می‌برد و رسانه‌های این کشور نیز خبر از توافق با او را برای برعهده گرفتن هدایت وورزبورگ را می‌دهند و حتی اعلام کرده‌اند او کار جدید خود را در  سال نو میلادی آغاز خواهد کرد.
تمام این مسائل را اگر کنار بگذاریم، خبرهایی این روزها به گوش می‌رسد که قرارداد سرمربی تیم ملی بسکتبال هر سه ماه یک بار تمدید می‌شود و گارانتی در قرارداد او وجود ندارد؛ موضوعی که می‌تواند دست بائرمن را برای ادامه کار در کشورش باز بگذارد.
اما علی توفیق، دبیر فدراسیون این خبر را رد می‌کند و می‌گوید: قرارداد سه ماهه معنا ندارد و مگر قرار است حق بیمه لحاظ کنیم که قرارداد سه ماهه ببندیم؟ یک روز به قرارداد بلند مدت گیر می‌دهند و یک روز هم حرف از قرارداد سه ماهه می‌زنند.
اما نکته جالب اینجاست تیم‌هایی اروپایی از جمله آلمان در ورزش خود مذاکرات حرفه‌ای دارند و مطمئنا اگر بدانند یک مربی با تیم باشگاهی یا ملی قرارداد دارد، کار غیر حرفه‌ای انجام نمی‌دهند و اینکه خبر از توافق و آغاز کار با بائرمن به میان می‌آید، باید به نحوه قرارداد او با ایران مراجعه کرد که کمی قضیه را از بلند مدت بودن، دور می‌کند.
از سوی دیگر شاید شرایط این روزهای فدراسیون بسکتبال که هر روز خبری از رفتن یا ماندن محمود مشحون و تغییر و تحولاتی در این فدراسیون منتشر می‌شود، بائرمن را هم برای ادامه کار در ایران نگران کرده باشد.
هرچند محمود مشحون تاکید کرده است اجازه جدایی به بائرمن را نمی‌دهیم، اما با این وجود باید منتظر ماند و دید وضعیت این مربی آلمانی و پیشنهادهایی که از تیم‌های باشگاهی کشورش به او شده چه سرانجامی خواهد داشت.
انتهای پیام/فارس
 
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۰۲
کد مطلب: 435841
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مشاهده نظرات کاربران
شهید گمنام زنده
Iran, Islamic Republic of
احسنت
کار بسیار زیبایی است