۰
رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش خبر داد؛

تيم وشوو شهرداري خاش به مرحله نيمه نهايي ليگ برتر كشور راه يافت

رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش گفت: تیم ووشوی جوانان شهرداری خاش با غلبه بر رقیبان قدرتمند خود توانست به مرحله نيمه نهايي ليگ برتر كشور راه پيدا كند.
تيم وشوو شهرداري خاش به مرحله نيمه نهايي ليگ برتر كشور راه يافت
عبدالغفور قلندرزهي در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما با بيان اينكه هفته پاياني ليگ دسته اول وشوو باشگاه هاي كشور در سالن آكادمي وشوو كشور برگزار شد، اظهار كرد: در گروه دوم؛ شهرداري خاش با 12 امتياز صدرنشين شد و رنگ فيروزه شيراز با 9 امتياز در رتبه دوم ايستاد.
 
وي گفت: در اين دوره نيز 6 ديدار از هفته پاياني برگزار شد و هيات وشوو لرستان 15 امتياز مقام نخست، هيات ووشوي البرز با 12 امتياز مقام دوم و هيات وشوو استان مركزي با 9 امتياز مقام سوم را كسب كردند.
 
قلندرزهي با بيان اينكه در پایان مرحله گروهی، از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ ووشوی جوانان صعود می کنند، تصريح كرد: در پايان اين رقابت ها همچنين مقاومت بسيج با 21 امتياز در صدر جدول گروه يك باقي ماند و هيات وشوو استان سيستان و بلوچستان با 9 امتياز اختلاف در مكان دوم اين گروه قرار گرفت.
 
وي بيان كرد: تيم وشووي جوانان شهرداري خاش با وجود سختي هاي بسيار از آمادگي مطلوبي در مسابقات برخوردار ات و اميدواريم با تلاش اين جوانان بتوانيم همواره در ليگ هاي كشوري مقام قهرماني را كسب كنيم.
 
رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش خاطرنشان كرد: متاسفانه درگذشت ناگهانی مربی صاحب نام شهرداری خاش مرحوم عبدالحمید زرک زهی به این تیم شوک وارد کرد اما به لطف خدا و حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداري خاش تیم برای شرکت مقتدرانه در مسابقات كشوري آماده مي شود.
 
وي با بيان اينكه اين ورزشكاران؛ در حقيقت قهرمانان با اخلاق و با تجربه شهرستان هستند، افزود: اين ورزشكاران توانسته اند تاكنون بارها و بارها در مسابقات مختلف كشوري و آسيايي مقام هاي قهرماني را كسب كنند.
 
قلندرزهي تصريح كرد: شهرستان خاش در بسيار از رشته ها داراي استعداد و ظرفيت هاي بسياري است و بايد مسئولان از اين جوانان حمايت كنند تا شاهد افتخارآفريني آن ها در آينده اي نزديك در ميادين جهاني نيز باشيم.
 
وي با بيان اينكه تيم ووشوو جوانان شهرداري خاش در سالهاي اخير پيشرفت هاي بسياري داشته است، گفت: مردم شريف شهرستان خاش با دعاي خويش مي توانند همواه پشتيبان اين جوانان ورزشكار و غيور باشند تا بتوانند با قهرماني هاي پي در پي افتخاري براي استان و شهرستان خاش باشند.
 
قلندرزهي همچنين از برگزاري مسابقات تنیس روی میز در سه رده سني نوجوانان، جوانان و پيشكسوتان درمجموعه ورزشی شهداي گمنام اين شهرستان خبر داد و اذعان كرد: اين رقابت ها با حضور 28 ورزشكار برگزار شد.
 

 
وي با اشاره به نتايج كسب شده در اين رقابت ها، اظهار كرد: در رده پيشكسوتان؛ ناصر ريگي مقام نخست، سيامك ميربلوچ زهي و خداداد ميربلوچ زهي به ترتيب مقام هاي دوم و سوم را كسب و همچنين در رده جوانان؛ الياس درخاني مقام نخست، ايوب خاشي و نادر شعلي بر به ترتيب مقام هاي دوم و سوم و نيز در رده نوجوانان محمود هاشمزهي مقام نخست، زاهد ريگي و عليرضا سالارزهي به ترتيب مقام هاي دوم و سوم را كسب كردند.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 435831
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *