۰
با صدور بيانه اي مشترك؛

قدردانی امام جمعه و فرماندار خاش از حضور حماسی و گسترده مردم در راهپیمایی روز جهاني قدس

امام جمعه و فرماندار خاش با صدور بیانیه ای مشترک از حضور حماسی و گسترده مردم با بصيرت و بيدار شهرستان خاش در راهپیمایی روز قدس تقدیر و تشکر کردند.
قدردانی امام جمعه و فرماندار خاش از حضور حماسی و گسترده مردم در راهپیمایی روز جهاني                                                   قدس
به گزارش تفتان ما، امام جمعه و فرماندار خاش با صدور بیانیه ای مشترک از حضور گسترده و حماسی مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان خاش در راهپیمایی روز قدس تقدیر و تشکر کردند در این بیانیه که به این پایگاه خبری تحلیلی ارسال شده، آمده است:
شهرستان خاش و بخش های نوک آباد و ایرندگان بار دیگر حماسه ای بزرگ خلق کردند و مردم مومن و شهید پرور این شهرستان با حضور در راهپیمایی روز قدس به همه ی جهانیان ثابت کردند که با آگاهی و بصیرت در مسیر دفاع و حمایت از حقوق مردم بی گناه و بی دفاع فلسطین محکم و استوار هستند.
این بیانیه می افزاید: خیزش و خروش روز جهانی قدس مردم غیور و همیشه در صحنه شهرستان خاش و نیز طنین انداز شدن فریاد رسای حمایت و پشتیبانی از میراث سالها قیام انتفاضه و جهاد جانانه مردم بی گناه و بی دفاع فلسطین در جای جای سرزمین ایران اسلامی وا قصی نقاط این جهان بار دیگر به جهانیان نشان داد که موضوع فلسطین موضوع اول جهان اسلام است و آرمان رهایی قدس از چنگال رژیم صهیونیستی غاصب همانا وعده تخلف ناپذیر الهی مبنی بر پیروزی مستضعفان است که بی شک در آینده ای نزدیک محقق خواهد شد.
آری! این حرکت گسترده شما مردم روزه دار دارای پیام های بسیاری برای حامیان استکبار جهانی و در راس آنان آمریکای جنایتکار بود و با خلق این حماسه عظیم ثابت کردید که در حمایت از اسلام و ایران اسلامی و مقابله بر علیه زیاده خواهی های ایادی استکبار جهانی همچون گذشته دوشادوش مردم وفادار سایر شهرهای ایران اسلامی همیشه در میدان حاضر بودند.
در ادامه این بیانیه آمده است: درروزهای اخیر تمام دنیا شاهد بود رژیم صهیونیستی غاصب با خشونت و وحشیگری خون زنان و کودکان مظلوم فلطینی را بر زمین ریخت و در این روزها دلی نیست که برای مظلومیت فلسطین به درد نیاید و پروردگار یار و یاورتان و نصرت الهی نصیب آنانی باد که یاریگر مسلمانان و آزادگان هستند.
بی گمان این حضور و شکرت در راهپیمایی مسئولیت مسئولان را در مقابل ارده ستودنی و راسخ شما و حمایت های حماسی و سیاسی مردم در تمامی صحنه های انقلاب دو چندان خواهد کرد و از برکت این حماسه ها دلگرمی در خدمت کردن حداقل هدیه ی مردمی به مسئولان است که روزه داران شهرستان خاش در حمایت و پشتیبانی بی سابقه خود از مردم بی گناه فلطین و غزه این مهم را به نماش گذاشتند.
در پایان این بیانیه آمده است: از تمامی رسانه های جمعی و سایت خبری تفتان ما که در روزها و هفته های گذشته در جهت افزایش آگاهی مردم از عمق جنایات صهیونیست ها نقشی بزرگ را داشتند تشکر می نمائیم..ان شاالله که این حضور و بیداری زمینه خروش جهانی انسانهای آزاده برای رهایی قدس از چنگال غاصبان صهیونیست گردد.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان خاش
محمداکبر چاکرزهی فرماندار شهرستان خاش
انتهای پیام/
جمعه ۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب: 433762
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *