۰
بخشدار مرکزی خاش:

رژیم صهیونیستی غده سرطانی تشكيل شده از سوی انگلیس و آمریکاي جنايتكار است

بخشدار مرکزی خاش در حاشیه مراسم راهپیمایی گفت: رژیم صهیونیستی غده سرطانی تشكيل شده از سوی انگلیس و آمریکاي جنايتكار است و بايد از صفحه روزگار محو شود.
رژیم صهیونیستی غده سرطانی تشكيل شده از سوی انگلیس و آمریکاي جنايتكار است
مجتبي شجاعي در حاشيه راهپيمايي روز قدس شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: رویداد خاصی که امسال دوشادوش  روز قدس قرار گرفته و باید دقیقاً به آن توجه کرد و آن را تهدیدی بزرگ برای فلسطین دید، توطئه استکباری و صهیونیستی از اولویت‌انداختن قضیه فلسطین است که دشمنان جهان اسلام و در رأس آن صهیونیست‌ها با راه‌انداختن انواع آشوب‌ها از جمله حمایت از داعش در منطقه می‌کوشند این توطئه را اجرایی کنند.
 
وي افزود: بر کسی پوشیده نیست که پدیده‌ شوم داعش نه یک کشور است و نه یک رژیم سیاسی  بلکه صرفاً یک پادگان نظامی برای آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل در منطقه‌ی خاورمیانه است.
 
شجاعي تصريح كرد: یکی از این وظایف خطیر که به عهده هر مسلمانی نهاده شده، حمایت از مظلومان و مستضعفان است که امام خمینی کبیر، پس از پیروزی انقلاب با تعیین  روز قدس برای خروش امت مسلمان علیه رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیست و حمایت از ملت مظلوم فلسطین، انجام این وظیفه را در دل ماه خدا تعبیه کرد تا مسلمانان جهان در این روز با زبان روزه و به پشتوانه عشق به بندگی و تبعیت از فرمان خداوند، عبادت تجسم‌یافته‌ای را در دل عبادت دیگری به نمایش گذارند تا جهانیان به مفهوم عبادت و قدرت اسلام واقف گردند.
 
وي اذعان كرد: در راهپیمایی سالجاری همگام با اقشار مختلف مردم ، حضور دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی خاش در راهپیمایی بینظیر و پررنگتر از سالهای گذشته بود که این خود نشان از تقویت اراده محکم شیعه و سنی با وحدت و برادری در محکومیت صهیونیسم و حمایت از مظلوم است.
 
شجاعی در پایان از حضور پررنگ مردم بخش مرکزی در کنار مسوولین و مردم شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 433750
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *